
מטרתנו היא לספק לארגון כלים להתמודדות עם מצבים הנוצרים על ידי משתמשי הקצה

טיפול בנוזקות – Malware
נוזקות (Malware) מהוות פוטנציאל נזק מרכזי בתחום הסייבר. בעוד בעבר האנטי וירוס סיפק הגנה לארגונים, היום אנטי וירוס נחשב לפתרון מיושן שאינו עומד בקצב האיומים. ארגונים חשופים היום לנוזקות בעלות יכולת להשבתת העסק, ואיומי הסייבר העולמי הפכו להיות ברמת מדינות וארגוני טרור קיברנטי בעלי תקציבי עתק.
כארגון גדול, ייתכן מאד שאתה משמש מטרה נקודתית לתקיפה ועליך להיערך בהתאם על ידי איתור בלתי פוסק של הפרצות ואיטומן.
הפתרונות שלנו מאפשרים איתור שוטף של איומים באמצעות מבדקי חדירה אוטומטיים, הפסקת השימוש בפלטפורמות Windows היכן שניתן, הפחתת הרשאות משתמשים ומניעת הרצה של תוכנות בלתי מוכרות.
Pcysys Pentera
ארגונים מחוייבים כיום לבצע בדיקת חדירות (PT) אחת למספר חודשים. בדיקות אלה, מלבד היותן יקרות, מתבססות על יכולת הבודק שהוזמן והזמן שהוקצב לפרויקט. למעשה, ביום שאחרי הבדיקה, התוצאות אינן רלוונטיות כיוון שהדינמיות של הארגונים מחייבת בדיקה מתמדת.
פתרון Pentera מבצע Penetration Testing) PT) מתמשך על סגמנטים שונים ברשת תוך שהוא מבצע בפועל אלפי תקיפות בו זמנית על הארגון (ללא סיכון הארגון) ובאופן מתוחכם מצליח לפצח סיסמאות משתמשים, לשים ולהפעיל מטענים (Payloads) על תחנות ושרתים תוך עקיפת מנגנוני ההגנה הקיימים. דוחות מקיפים מספקים הסברים אודות התקיפות והשפעותיהן ואת הדרכים למיגור הפרצות.
את הפתרון ניתן להריץ באופן מתוזמן על אזורים שונים בארגון ועל ידי כך לשמור על הגנה מתמדת.
https://www.pcysys.com
Stratodesk NoTouch
פתרון ההופך כל תחנת קצה קיימת לתחנה רזה (Thin Client) מאובטחת, מבוססת LINUX ומנוהלת מרכזית.
הפתרון מאפשר ללקוחות המשתמשים ב-VDI או טכנולוגיות Terminal כגון סיטריקס (CITRIX) או Vmware Horizon להפסיק שימוש ב-Windows בתחנות הקצה אך ללא צורך בהחלפת החומרה הקיימת.
הפתרון של Stratodesk מאפשר ניהול של כלל התחנות ממקום מרכזי אחד לרבות אתחול וכיבוי תחנות, הפצת עדכונים ותעודות, שינויי קונפיגורציה וכיו”ב. באופן זה ניתן לחסוך את השימוש היקר (והפחות מאובטח) ב-Windows בתחנות הקצה אך בד בבד להימנע מהחלפת כל ציוד הקצה הקיים. לחברת Stratodesk שיתוף פעולה הדוק עם Citrix ו-VMware.
הפתרון נמצא כיום בשימוש של החברות המובילות בעולם ובישראל.
https://www.stratodesk.com

BeyondTrust
פתרונות חברת BeyondTrust מאפשרים התמודדות עם הרשאות גישה שיש למשתמשים שונים לנכסים של הארגון.
בין היתר מאפשרים הפתרונות:
(א) הורדת הרשאות אדמין מקומי, אך בד בבד ביצוע Elevation של אפליקציות הדורשות הרשאות גבוהות לצורך ריצה.
(ב) ניהול גישת ספקים ותומכים לשרתים ואפליקציות תוך מתן הרשאה מתאימה באופן אוטומטי.
(ג) ניהול משתמשים פריווילגיים (PAM) וניהול זהויות פריוולגיות (PIM) המאפשר למשתמשים אדמיניסטרטיביים להיכנס למשאבים רגישים (שרתים, ציודים וכיו”ב) עם שם המשתמש האישי שלהם במקום עם משתמשי ROOT/ADMIN וכן טיפול בהזדהות של SERVICES ואפליקציות לשירותים אחרים מבלי לחשוף נתוני גישה. הפתרון נמצא כיום בשימוש של החברות המובילות בעולם ובישראל.
https://www.beyondtrust.com
צור קשר
פרטי צור קשר
- רחוב עתיר ידע 9, כפר סבא 4464309
- טלפון: 09-7639333
- פקס: 077-5355667
- אימייל: Info@smartsoft.co.il
למידע נוסף:
- מייל: yhornik@smartsoft.co.il
- לתמיכה טכנית אנא צור קשר:
- במייל: support@smartsoft.co.il