
מטרתנו היא לספק לארגון כלים להתמודדות עם מצבים הנוצרים על ידי משתמשי הקצה

הרשאות גישה / בקרת גישה
המידע הארגוני הוא אחד הנכסים החשובים ביותר לארגון. האם אתה יודע מי ניגש למידע שלך ומדוע? האם רמת ההרשאות מתאימה? האם יש לך בקרה על הגישה? הפתרונות שלנו מאפשרים לצמצם את רמות ההרשאה למינימום ההכרחי ולייצר בקרה על הגישה למידע הארגוני ונכסי הארגון. על ידי כך ניתן למנוע דלף מידע, לצמצם את כמות המשתמשים בעלי הרשאות גבוהות ולהימנע מהרצה בלתי רצויה של תוכנות זדוניות בתחנות ושרתים. הפתרונות כוללים הורדת הרשאות אדמין בתחנות קצה (Mac, Win) ובשרתים (Win, Linux), בקרת אפליקציות (Application Control), ניהול משתמשים אדמיניסטרטיביים (Privileged Access Management) וניהול גישה לצוותי תמיכה.

BeyondTrust
פתרונות חברת BeyondTrust מאפשרים התמודדות עם הרשאות גישה שיש למשתמשים שונים לנכסים של הארגון. בין היתר מאפשרים הפתרונות:
(א) הורדת הרשאות אדמין מקומי, אך בד בבד ביצוע Elevation של אפליקציות הדורשות הרשאות גבוהות לצורך ריצה.
(ב) ניהול גישת ספקים ותומכים לשרתים ואפליקציות תוך מתן הרשאה מתאימה באופן אוטומטי.
(ג) ניהול משתמשים פריווילגיים (PAM) וניהול זהויות פריוולגיות (PIM) המאפשר למשתמשים אדמיניסטרטיביים להיכנס למשאבים רגישים (שרתים, ציודים וכיו”ב) עם שם המשתמש האישי שלהם במקום עם משתמשי ROOT/ADMIN וכן טיפול בהזדהות של SERVICES ואפליקציות לשירותים אחרים מבלי לחשוף נתוני גישה. הפתרון נמצא כיום בשימוש של החברות המובילות בעולם ובישראל.
https://www.beyondtrust.com

Imprivata OneSign
פתרון Imprivata OneSign מספק פלטפורמה לזיהוי משתמשים ארגוניים באמצעים חזקים (2FA/ MFA) דוגמת טביעת אצבע ביומטרית, כרטיסי עובד/קרבה (Prox/RFID), סיסמה חד פעמית (OTP), אישור בדחיפה (Push Notification) ועוד. כמו כן זהו פתרון ניהול הסיסמאות (SSO) הארגוני המוביל בעולם. הפתרון יבצע זיהוי אוטומטי לכל סוג של אפליקציה (Legacy, Web, Client) ללא כתיבת קוד או מתאמים כלשהם.
הפתרון מסונכרן מול שרתי ה-AD ואינו מרחיב סכמות או דורש שינויים כלשהם בתשתית הקיימת. כיוון שהפתרון מסופק כשרתים וירטואליים, ניתן להטמיעו תוך שעות בודדות. הפתרון נמצא כיום בשימוש של החברות המובילות בעולם ובישראל.
https://www.imprivata.com

Stratodesk NoTouch
פתרון ההופך כל תחנת קצה קיימת לתחנה רזה (Thin Client) מאובטחת, מבוססת LINUX ומנוהלת מרכזית.
הפתרון מאפשר ללקוחות המשתמשים ב-VDI או טכנולוגיות Terminal כגון סיטריקס (CITRIX) או Vmware Horizon להפסיק שימוש ב-Windows בתחנות הקצה אך ללא צורך בהחלפת החומרה הקיימת.
הפתרון של Stratodesk מאפשר ניהול של כלל התחנות ממקום מרכזי אחד לרבות אתחול וכיבוי תחנות, הפצת עדכונים ותעודות, שינויי קונפיגורציה וכיו”ב. באופן זה ניתן לחסוך את השימוש היקר (והפחות מאובטח) ב-Windows בתחנות הקצה אך בד בבד להימנע מהחלפת כל ציוד הקצה הקיים. לחברת Stratodesk שיתוף פעולה הדוק עם Citrix ו-VMware.
הפתרון נמצא כיום בשימוש של החברות המובילות בעולם ובישראל.
https://www.stratodesk.com
צור קשר
פרטי צור קשר
- רחוב עתיר ידע 9, כפר סבא 4464309
- טלפון: 09-7639333
- פקס: 077-5355667
- אימייל: Info@smartsoft.co.il
למידע נוסף:
- מייל: yhornik@smartsoft.co.il
- לתמיכה טכנית אנא צור קשר:
- במייל: support@smartsoft.co.il